Ultima actualizare: 01.07.2024

Prin prezenta Politică vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal. Prelucrarea acestora o realizăm în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (,,Regulamentul general privind protecția datelor’’, în continuare ,,R.G.P.D.”) și ale legislației naționale relevante în materia protecției datelor cu caracter personal.

  • CINE SUNTEM NOI?

Sezione Aurea S.R.L., proprietar al website-ului https://asiguraricontactless.ro , înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J22/1555/2018, C.I.F. 39477111, având sediul pe Str. Ciurchi 134 scara A et 2 ap 9, Iasi, Cod Postal 700358, tel. 076 88 424 88, email andrei (at) teasigura.com , reprezentata legal prin Ioan Andrei Horciu – Administrator (numita in continuare „Societatea”) in vederea prestarii serviciilor de intermediere și vânzare asigurari si a prestarii serviciilor de intermediere si vanzare a altor produse conexe (roviniete, asistenta rutiera etc), colecteaza si prelucreaza datele personale in conformitate cu prevederile legale in materie de prelucrare a datelor cu caracter personal. 

Rolul prezentei informari este de a explica modul in care datele dumneavoastra personale sunt utilizate si scopul in care acestea sunt folosite.

  • CUM PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Societatea, în calitatea sa de Operator, prelucrează datele cu caracter personal ale candidaților care aplică pentru posturile disponibile, angajaților, clienților persoane fizice, reprezentanților clienților persoane juridice, partenerilor contractuali și ai colaboratorilor, și datele altor persoane fizice care interacționează cu Societatea și/sau sunt antrenate în relații contractuale cu acesta. 

Datele cu caracter personal sunt:

  • prelucrate în mod legal, echitabil și transparent față de persoana vizată;
  • colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
  • adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;
  • exacte și actualizate în termen;
  • păstrate într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele;
  • prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

CARE SUNT TIPURILE DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRATE ȘI ÎN CE SCOP SUNT PRELUCRATE ACESTEA?

În contextul recrutării de personal, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, adresă, data nașterii, cetățenie, genul, nr. de tel., adresa de e-mail, date privind experiența profesională și/sau socială, educația și formarea profesională, competențe și alte date cu caracter personal care reies din informațiile cuprinse în CV-ul și din scrisoarea de intenție depuse, și după caz, în urma discuțiilor din cadrul interviului de angajare. – de completat cu alte date cu caracter personal care reies din informațiile cuprinse în CV-ul și din scrisoarea de intenție depuse

Pentru încheierea și executarea contractelor de asigurare sau de intermediere prelucrăm în principal următoarele tipuri de date cu caracter personal: nume, prenume, serie și număr carte de identitate/pașaport, genul, adresă de domiciliu/reședință, numărul de cont bancar, adresă de e-mail, nr. de tel. . Totodată, conform cerințelor asiguratorilor, a naturii contractului de asigurare ori a legii, putem colecta și alte date precum: informații despre starea de sănătate, date privind antecedentele medicale, informații privind statutul profesional, informații privind veniturile și situația financiară, date privind proprietățile deținute, detalii despre vehiculele deținute, date privind istoricul de daune, precum și alte informații necesare pentru evaluarea riscurilor și emiterea polițelor de asigurare. Aceste date sunt necesare pentru a ne asigura că putem oferi produse și servicii de asigurare adecvate nevoilor dumneavoastră și pentru a respecta cerințele legale și de reglementare.

Pentru vizitatorii website-ului este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: adresa IP, navigatorul de internet, locația, paginile web accesate pe website-ul nostru, timpul petrecut pe website, rețeaua de internet, dispozitivul utilizat. Pentru mai multe detalii în acest sens, consultați Politica de cookie-uri

Nu vă utilizăm datele dvs. cu caracter personal pentru a vă transmite comunicări de tip marketing, precum newsletter-uri, decât dacă vă dați consimțământul în mod expres pentru astfel de comunicări, bifând o căsuță de acord în acest sens. În acest sens, vă prelucrăm doar e-mailul și  ne asigurăm că aveți la dispoziție o opțiune simplă de a vă dezabona în orice moment, respectiv de a vă retrage consimțământul cu privire la primirea acestor tipuri de comunicări. 

CARE SUNT TEMEIURILE LEGALE PE CARE SE BAZEAZĂ PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?

Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în vederea:

  • încheierii și executării diferitelor contracte; 
  • pentru îndeplinirea obligațiilor legale care ne revin;
  • în baza consimțământului solicitat și/sau oferit în prealabil (în contextul recrutării de personal, pentru transmiterea comunicărilor de tip marketing etc.);
  • în scopul intereselor legitime urmărite de Societate (ex. adoptarea de măsuri de protecție și securitate a angajaților noștri, exercitarea unor drepturi și interese legitime ale Societății în cadrul procedurilor contencioase sau necontencioase etc.).

PE CE DURATĂ PRELUCRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Datele cu caracter personal sunt stocate în vederea prelucrării lor pe durata necesară atingerii scopurilor de prelucrare menționate în prezenta Politică sau pe durata impusă de lege (ex. în materie de arhivare, de contabilitate etc.). În general, datele vor fi păstrate atât timp cât sunteți clientul nostru și ulterior, pentru o perioadă de [perioadă specifică, ex. 5 ani] de la încetarea relației contractuale, în conformitate cu reglementările legale aplicabile și cu politicile noastre interne de arhivare.

În cazul în care legislația aplicabilă impune sau permite o perioadă de păstrare mai lungă, datele vor fi păstrate conform acestor prevederi legale. După expirarea acestor perioade, datele vor fi șterse sau anonimizate, astfel încât să nu mai permită identificarea persoanelor vizate.

CUI TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Nu vom comunica sau transfera vreunui terț, niciuna dintre datele cu caracter personal colectate de la dvs. sau despre dvs. cu excepția:

  • Autorităților și instituțiilor publice – când există o obligație legală în acest sens sau în scopul unui interes legitim (apărarea drepturilor Societății în procedurile contencioase sau necontencioase etc.).
  • Partenerilor contractuali sau colaboratorilor Societății care ne oferă servicii de găzduire web, de dezvoltare website, mentenanță website, marketing online  și comunicare de marketing.
  • Oricărui terț – dacă v-ați dat consimțământul în mod expres și punctual, pentru respectiva situație și respectivele date.

CE MĂSURI DE PROTECȚIE ȘI GARANȚII LUĂM?

Societatea implementează măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel înalt de securitate și protecție a datelor cu caracter personal. Utilizăm metode şi tehnologii de securitate, împreună cu politici şi proceduri interne de lucru, inclusiv de control şi audit, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare relevante în materia protecției datelor cu caracter personal. 

CARE SUNT DREPTURILE DVS. ÎN CALITATE DE PERSOANĂ VIZATĂ?

Orice persoană vizată își poate exercita următoarele drepturi, așa cum sunt prevăzute de către Regulamentul general privind protecția datelor:

  • Dreptul de acces; 
  • Dreptul de rectificare; 
  • Dreptul la ștergere;
  • Dreptul la restricționarea prelucrării;
  • Dreptul la portabilitate;
  • Dreptul la opoziție a prelucrării;
  • Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
  • Dreptul de a se adresa Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro) și instanțelor de judecată.

Pentru exercitarea acestor drepturi sau pentru orice întrebări legate de prelucrarea datelor tale personale, te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: dpo@andreihorciu.ro sau la numărul de telefon: 0745508673, persoană de contact Ionel Orza. Serviciile de Responsabil pentru Protecția Datelor (DPO) sunt externalizate și oferite de GDPRComplet.”



Asigurari Contactless ©2021-2024 All Rights Reserved

Acceptați consimțământul pentru a vizualiza acest lucru

Faceți clic pentru a permite Embedded Videos